أهلاْ بكم فى واقعى :)

rss

الجمعة، فبراير 11، 2011

قادر على كل شىء!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


 الحمدلله والشكر لله
  والحمد لله كما ينبغى لجلال وجهه وعظيم سلطانه 
قبل ماتكلم فى اى شىء ومش هتكلم ولاهرغى كتير 


 عاوزكم تشوفوا الصوره دى معايا








 ممكن اطلب طلب 
نقراء الفاتحه على روح الشهداء




واللى مش هيقراء الفاتحه
يدعى معنا بالرحمه  وانهم يسمحونا 
 ونكون لبينا مطالبهم واللىبيتمنواا مننا


كل عين فيهم بتقول انا السبب فى ده
انا شاركت فيه
انا كنت جزء منه
 بتقول افتكرونى مش تنسونى




  انا بقول ان الصوره دى رمز للشهداء 
وكتير اللى منعرفش صورهم ولا اساميهم
بقولهم 
انا اسفه عمرى ماكان قصدى اضيع تعب ولا مجهودكم انا كنت عاوزه
احقن دم
 ايوه كان حقى  اخاف على الباقى 
اخاف على ابويه واخواتى واصحابى 




 بجدانا انا 
بنحنى ليكوا

وبقالكوا مبرووووووووووووووووووك اكيد حاسينا بينا
وسامعين فرحتنا
 انتم ناس طاهره ربنا اختاركم شهداء فى اصغر عمر


 ربنا يارب يرحمكم وباذن الله مثواكم الجنه فى اعلى درجات



مبروك لمصر كلها


 ويارب الاايام جايه تكون افضل واحسن


 معى انى خايفه جدا

  بس بجدا اول ناس افتكرتهم لحظه الخبر انهارده
هما الناس دى الى ماتت  
تعازيا لاهاليهم ابوهم وامهم واولادهم 
 بجد انتم ربنا بيحبكم اوى ابتلاكم فى اغلى شىء عندكم
وللاسف مش قادره اكمل كلامى



 تحياتى واحترامى للجميع 
وهسبيكم تصلوا على نبى 

عليه افضل الصلاه والسلام





هناك 6 تعليقات:

باحث عن حب يقول...

مبروووووووووووووووك
يا بنت الاسلام
مين كان يصدق

كلمات من نور يقول...

مبروك النصر ورفع الراس عاليه وسط كل الدنيا ......الناس في كل بلاد العالم فرحانه علشان فعلا مصر أم الدنيا

mrmr يقول...

الف تحيه لشهداء النصر
الف مبرووك علينا مصر
ويارب بكره يبقى اجمل واحلى

BNT ELISLAM يقول...

الف مبروك ليك يامحمود ولينا
كلنا

BNT ELISLAM يقول...

ماما نور وحشتينى كتير جدا






اهلا بيكى وكلنا طبعا لازم نفرح

BNT ELISLAM يقول...

مرمر حبيبه قلبى منوره العالم كله



وباذن الله الايام الجايه كلها هتكون خير
وبجد الشهداء دول عمر ماحد هينساهم ابداابدا